6 Mayıs 2019 Pazartesi

Sweatcoin Uygulamasi Nedir? Ne işe yarar?


Yürüyerek sanal para kazandıran bir uygulama olan sweatcoin, gercekte nedir ve ne işe yarar?
Son yıllarda sayıları hızla artan  adımsayar (pedometre) aplikasyonlari, neredeyse kullanmayan yoktur. Temelde aynı mantıkla çalışan adımsayar uygulamalari gün geçtikçe farklı özellikler kazanmaya başladı. Bunların en dikkat çekeni ise Sweatcoin.
Sweatcoin, kullanıcılarına 1000 adım karşılığında 0.95 sweatcoin veriyor. Günlük maximum miktar ise 20 sweatcoin. Yaklaşık 20k adimla 20sweatcoin else edilebilir. Bunun yanında kazanılan sanal para ile indirimli yada ücretsiz uygulama alinabilr. Bunun dışında 1000k dolara çevirebilir, uçak bileti alabilir yada smart TV de alınabilir. Tabi bunun için de uygulamayı çok fazla kullanmak ve davetiye ile başka kullanıcıların da uygulamayı indirip kullanmasi gerekir. Kısa vadede değil ancak uzun vadede Max. 24 ayda bu uygulamadan birşeyler kazanmak mümkündür.
Ammavelakin bu uygulama telefonun ömrünü ne kadar kısaltır onu bilemiyoruz.
Telefonunuzu ömürlük kullanıyorsanız hiçbir şekilde tavsiye etmiyoruz. Giriş ve orta segmentli telefonlar da zaten tam verimli çalışmıyor. Bazı telefonlarda denendi ve test edildi.
GPS açık olmadan çalışmadığı için en basit şekilde GPS kullanımı yüzünden telefonun şarjı hızla bitiyor.  Kullanmış olduğum Sony Xperia xa1- GM discovery Telefonlarda asiri isinma, donma ve aşırı pil tüketimine şahit oldum. En kötüsü ise uygulama stabil çalışmıyor. Yani 2000adim da bir uygulama otomatikman adımları sanal paraya ceviyor fakat bunu her defasında yapamıyor. 30k adım attigimda uygulama bunu gün sonunda 12 sweatcoin olarak hesaplamış. Adımları diğer adımsayar uygulamalar gibi sayamiyor.
İşin özü şudur ki, kimse bedavadan birşey vermeyeceğine göre bu uygulama da sırf çok kullanilsin diye boylw bir formatta çıkarılmış. Tek avantaj deyebilecegimiz olayı ise elbette kullanıcılarını yürümeye, hareket ettirmeye teşvik etmesidir. Ben, uygulayi 2 ay aralığında 2 kez indirip yaklaşık 2 hafta kullandim. Uygulamanin, telefonumu çok fazla yordugunu ve stabil olmamasından dolayı sildim ve bir daha da kullanmayacağım...


Related tag;

Sweatcoin, sweatcoin nedir,sweatcoin yorumlar sweatcoin kullanicilari, sweatcoin sanal para

Hiç yorum yok: