30 Kasım 2013 Cumartesi

Rüya mıydı yoksa Gerçek miydi?

Yorgun argın bir şekilde akşam evime gelmiştim.Yemekti çaydı derken hemen uyuya kalmıştım.Derin bir uykunun içinde resmen kaybolmuştum.Sanki bir daha hiç uyanmayacakmışım hissi vardı.O derin uykunun içinde kapının gürültülü bir şekilde çaldığını duyuyordum.Kapıyı açacak mecalim yoktu.Kimin olduğunu bile tahmin edemiyordum.Kapıyı çalar çalar gider diye düşünürken,bir anda ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim.İçimde sıfır korku,heyecan ve adrenalin vardı.Kapıya gelmiştim ki çok acayip bir ses tonuyla 'yardım edin'çığlıkları duymaya başlamıştım.Çok ilginç ve iğrenç bir ses tonuydu ama hiç aldırış etmeden kapının kilidini açmaya çalışırken sesler bir anda kesilmişti.Kilidi kaldırıp kapıyı açtığımda karanlıkta hiçbirşey gözükmüyordu.Salonun ışığını açmaya çalışırken üzerime o rahatsız edici sesli varlığın üzerime geldiğini hissettim.Yere düştüm.Gözlerim kapalı ne olduğunu da görmek istemiyordum.'Defol git üzerimden,benden uzak dur'diye bağırıyordum.Gözlerimi açarsam o varlıkla göz göze gelmemin beni rahatsız edeceği düşüncesi vardı.Zaman kavramı da yoktu.Ne kadar süre böyle devam etti bilemiyorum.
Bir anda uyanıyorum.Rüya olduğunu sanıp,korkudan sonra rahatlamaya başlıyordum.Telefonumdan saate tam bakacaktım ki,ansızın kapı çalmaya başladı.Rüyadakinden farklı bir kapıyı çalma tarzı vardı.Ortak noktası sadece gürültülü olmasıydı.İçimden açmayacağım derken ayaklarım beni kapıya götürmüştü.Kapıyı açın şeklinde sesler duymaya başlamıştım.Rüyada aynı şeyleri gördüğümü unutmuştum bile.Kapının anahtarını alıp kapıyı açarken, sesler yine kesilmişti.Bu sefer birşeylerin üzerime doğru geldiğini hissederken kapıyı kapatmaya çalıştım.Arkadan kapı zorlanmaya başlamıştı.İki elimle kapıyı kapatmaya çalışırken,siyah bir elin ayağımı tutmasını gördüm.Ayak bileğimdeki damarı bile sıkıca tutuyordu.Ayağıma kıramp girmeye başlayınca gözlerim kapalı bir şekilde yere düşmüştüm.Yüzüm yere doğru bakıyordu.Bir anda ensemde bir nefes hissetmiştim.Bu sefer farklı bir dilde konuşmaya başladı.Ne dediğini de anlamış gibiydim.

Hiç yorum yok: