2 Temmuz 2012 Pazartesi

Türkcell'den Ben Yaptım Paketi

Türkcell'in çıkarmış olduğu yeni paketle artık kendi paketimizi kendimiz seçebilecekmişiz.
"Ben yaptım"paketine üye olmak için 19 tl'ye 500 dakika her yöne konuşma süresi veriyorlar.İsterseniz buna ek olarak 5 tl ile de 7500 sms tek yöne,1500 sms her yöne veya 500 mb internet alabilirsiniz
Hiç avantaj kokmuyor mağlesef.19 tl ile 500 dk. alınca iş burada bitiyor.Bunun yerine Sms paketlerini,konuşma paketlerini ve internet paketlerini ortaya koyup isteyen istediğini almakta özgür olsa iyi olmaz mı?Hiç konuşmayan yada az bir şey konuşan için 500 dk. çöptür ne yazık ki.
Hepsine sabit fiyat uygulayıp,isteyen istediğini alsa daha iyi olmazmıydı Türkcell!
5 Tl'ye 1500 sms,500 dk.,500 mb. olsa ve isteyen müşteriler bunlarken kendilerine özgürce bir paket yapsa işte buna ben yaptım denirdi.


Hiç yorum yok: