19 Eylül 2013 Perşembe

Şeytan-ı Racim Filminin Senaryosu Çalıntı mı?


Geçen senenin yaz aylarında inci sözlükte korku hikayelesi yazan quanttum lakaplı birisinin hikayesini 'Şeytan-ı Racim' filmine uyarlanarak geçen cuma yani 13 Eylül'de vizyona girmişti.Önce incisözlükte hikayeyi okudum sonra da sinemada filmi izledim.Sonuç olarak;Senaryonun ve quanttum'un hikayesi birebir aynı.O hikaye senaryolaştırılıp 'Şeytan-ı Racim' filmine uyarlanmış.

İnci sözlükte yazdıktan bir süre sonra ara vermişti.Bu aralar da Şeytan-ı Racim filmiyle ilgili internette birşeyler yayınlanmaya başlamıştı bile.Quanttum,hikayeye devam edeceğini söylese de devam etmedi.Quanttum takipçileri sabırsızlıkla hikayenin sonunu beklerken,Şeytan-ı Racim filmi ortaya çıktı.Çoğu takipçi, hikaye yazarının finalini filmde sakladığını düşünüyordu.

Quanttum lakaplı kişi,filmin fragramı yayınlandığı sıralarda inciden yaptığı bilgilendirmede ''filmle alakasının olmadığını ve bu olayın dava aşamasına geçtiğini''yazmıştı.Aksine hikayeyi takip edenlerin filmle quanttum'un alakasının olduğunu düşünüyor.
Son olarak,Türk-korku filmleri cinlere,şeytanlara musallat olmuş dikkat etmek lazım...

Şeytan-ı Racim Filmi Fragmanı

Hiç yorum yok: