15 Eylül 2013 Pazar

Tarot Kartlarının Laneti Var mı?

''Fala inanma falsız da kalma'' deyimi geçmişten günümüze hurafe insanlar sayesinde dile gelmeye devam ediyor.Bugün arkadaşlarla Beyoğlu civarında dolaşırken bir arkadaşımın tarot falı tabelasını görmesiyle güzel bir haftasonunun içine ettirdi.Kapıda saatlerce dalaşmamıza rağmen mağlesef ben geri adım atmıştım.Ben de bu tarot falını merak etmeye başlamıştım.Dinimiz bizlere falla uğraşmamayı  emrediyor ancak,çoğu kişi buna rağmen falla uğraşmaya devam ediyor.Bahaneleri de hazır zaten;''fala inanma falsız da kalma veya fala bakmaktan ne olacak ki'' diyerekten yaptıkları işi bir mağrifet sayıyorlar...
Merdivenleri birbir çıkarken,kötü bir şey yapmamak için Allah'a dua ediyordum.İçimdeki o merak duygusu zaten tavan yapmıştı.Dengesiz bir hareket yapmamayı ve bilinçli olmayı telkin ediyordum.Neyse falcı kadının evine uğradık.Kapı eşiğinde acayip bir tılsım hemen göze çarpmıştı.Evde hiç alışık olmadığımız rezil bir koku vardı.Ev ev değil,ahırdan da berbat bir yerdi.Bir anda başım dönmüştü,biraz da korku vardı.Diğer 3 arkadaşımın da benden farkı yoktu.Bizler salonda bekliyorduk,kadın içeride birileriyle görüşüyordu.Bir anda sesler falan yükselmişti.Kara büyü yapılıyordu sanki.Bizler merak içerisinde olunca kapının biraz daha yakınında durup dinlemeye başlamıştık.Biraz zaman geçtikten sonra biz işin dozajını arttırmıştık.Cemil arkadaşım kahkahayı patlatınca olan olmuştu.Kadın gelip bizi azarlamıştı.Güya çağırdıkları ruhun korkup kaçtığını söyledi.Hem de onunla anlaşma yapacakları sırada.Ruh gelmez yerine şeytanın hizmetindeki cinlerden birisi gelir.Ne kadar mantıksız ki o varlık Cemil'in korkunç vahşice gülüşünden tırsar...
Tarot falı bakacağız diyen Şermin arkadaşımızı tek olarak odaya almasına tepki gösterdim.Biz de olacağız diyerek falcı karıya şeklimi koymuştum.Falcı o andan itibaren bana sinir olmaya başlamıştı.Alaylı bir tavırla ''anlıyor musun''diye sormuştu.''Tabiki de'' cevabı falcıda sahte bir tebessüm oluşturmuştu.Kadını betimleyemiyorum.Çok iğrenç bir tipi vardı,lanetli olduğu belliydi.
Masaya dizildik ve falcı kadının tarot kartlarını dizmesini bekliyorduk.Kartları yarım daire şeklinde dizip,3 tane kart seçmişti.Şermin'e 3 tane soru sormuştu ve hayır yanıtını alınca yüzü kızarmıştı.Arkadaşlarla gülüşmeye başladık.Sonra falcı karı bizleri fena bir şekilde uyarmıştı.Bu kartların laneti olduğunu ve bu lanetten de ömür boyu kurtulamayacağımızı söyleyerek açıkça tehdit etmişti.Sonra da Şermin'e sen yalan söylüyorsun diye çıkıştı.Nuran korkmaya başlayınca,ayağa kalkıp gideceğini söyleyince Cemil kadınla tartışmaya başladı.Üstüne ben gitmeye başladım bu sefer.Üçkağıtçılıktan başka bir şey bilmezsiniz diyerek kartları elimle savurmaya başladım.İşte o anda neler olduysa oldu.Kadın çığlık atmaya başladı.Büyülü kartlara yaptığım o saygısız hareket sonrası benim lanetlendiğimi söyleyen falcı kadın,bizleri kapı dışarı etmeye çalışıyordu.Benle Şermin kadına saldırmaya başlayınca,kadının diğer arkadaşları da araya girmişti.Bir anda kadın beni işaret ederek ''sen ömür boyu lanetlendin,felaketler başından eksik olmayacak''dedi.Arkadaşlarımı da ''sizler de şahit olacaksınız ve sizlere de bu lanet musallat olacak''dedi dedi ve sonunda yere yığıldı.80 cm civarında bir arkadaşı da bizlere ''bu kadına niye bulaştınız bunun cinlerle bağlantısı var sizleri rahat bırakmaz''diyerek bizleri açık seçik tehdit etmişti.
Orayı terk ettikten sonra,bunun üzerinde konuşurken Nuran biraz korkmuştu.Hatta daha fazla korkmuştu.Şermin daha telefonla bu işlerle uğraşan bir akrabasını aradı.O da bu sektörün cambazlarından olacak ki başladı öttürmeye.Tarot kartlarının laneti kısa süre içerisinde etkisini gösterir.Tarot kartlarına dokunan kişi ömür boyu kolunu kıpırdatamazmış.Kartlardan hangisinin yüzü çevrilmişse ona göre de lanetin seyri değişirmiş.

Lanet kendini gösterirse hemen yazarım buraya...İyi geceler...
 
 


Hiç yorum yok: