1 Ekim 2012 Pazartesi

Üniversiteye Doğru Yol Alırken

Bugün Günlerden Üniversitenin ilk günü.Yarın ise günlerden inşallah GALATASARAY olacak.
1 Ekim itibariyle yeni dönemin 2.haftasında okula giderken,yine bir raslantıyla karşı karşıyayım.Geçen dönem okula giderken bindiğim otobüslerde yanıma oturan kişilerin ilginç halleri.Anormalliğin dışında,cebinden çıkardıkları Galaxy S2'leri ile adeta bana 'bende de bu telefondan var ulan neyin havasını yapıyorsun'diyorlarmış gibi hissediyordum.İşte bugün de okul yolunu tutarken otobüste yine yanıma oturan senli benli bir gencin oturmadan önce cebinden çıkardığı Galaxy S3'ü ile yine bir mesajda mı bulunuyorlar havası oluştu.İlk günden böyle ise bakalım diğer günlerde karşıma nasıl şeyler çıkacak.
Herşeyi bir kenarda bırakıp,ben de dahil bu ülkede smartphone hastalığı ileri dereceye taşınmış durumda.Smartphone almak için çok zengin olmaya gerek yok artık.Ülke ekonomisine yaptığımız çok güzel bir darbedir aslında.Olayın bir değişik versiyonunda ise,bu ülkedeki gelir dağılımının dengesiz olduğundan bahsedilmesi ya da açlık sınırının olup olmadığı.Bir telefonla ne alakası var deseniz de daha fazla detayına girmediğim bir çok alakası var.
Üniversitede 3. Sezona merhaba diye ben,bu seneki atılımlarımla önemli projelere imza atmayı umuyorum.


Hiç yorum yok: