16 Ağustos 2013 Cuma

Trident TD 2122 Modüllü Çift Hatlı Dokunmatik Cep Telefonu

Flaş Tv'nin reklamlarında rastladığım bir çin malı rezil ötesi cep telefonu Trident TD 2122,169.90 tl'den satılıyor.
Ekranı rezisitif olan ve ekrana dokunmak yerine abaranak kullanabilinen,3.5 inç ekran ve 240*320 piksel çözünürlük sunuyor.Çift hat ve analog tv yayın özelliklerini de ayriyetten içinde barındırıyor.Ucuz fiyatıyla müşteri çekmeye çalışılan bu ürünün hiçbir çekiciliği yok ne yazık ki.İşletim sistemi ve işlemcisi olmayan eski telefonların halefi niteliğindeki Trident TD 2122'yi almak pişmanlıktır.Bir reklama kanıp,acele davranmanın sonucu elbette cebe zarar olacaktır.
Reklamlarda gördüğünüz böyle şeylere itibar göstermemeniz rica olunur.Böyle malların ne yazık ki servis ağı yok,garantisi hiç yok.Aldıktan sonra,muhattap olacağınız bir kurum ne yazık ki yok.Bunları dikkate alarak karar vermek gerekir...

İşte şikayetvar.com'a bu ürünle ilgili yapılan şikayetler:


Trident Ürünü İade Edemiyorum!
Mehmet E. | 01 Ağustos 2013 12:30
TV seyrederken kanalın birinde Trident cep telefonu kampanyası gördüm ve güzeldi. Ben sipariş verdim kargodan aldım. Evde paketi açtım ama ekranda anlatılanların bir tanesi yok cihazda. Artı fatura dahil diyorlardı o da yok. Ben bu ürünü iade edemiyorum. Müşteri hizmetleri yanıt vermiyor. Ürünü 3 gününde bile iade etmek mümkün olmadı. Cihazı alacakları adres bile mevcut değil. Gereğini yapılmasını rica ederim...

Trident Muhatap Bulamıyorum!
ömer D. | 01 Ağustos 2013 |

2 hafta önce televizyonda reklamı olan telefonu sipariş ettim. Bana farklı bir telefon yolladılar. Trident 'i değiştirilmek üzere tekrar aradım geri yollamamı istediler. Geri yolladım ve bir daha ulaşamadım. Aradığımda'da cevap vermiyorlar.

Trident Servis Desteği Alamıyorum!

İlknur T. | 27 Temmuz 2013 10:10
Televizyondan Trident'in bir telefonunu sipariş verdik . Sipariş verdiğimiz telefon tuşluydu ,onun yerine ; dokunmatik ve üzerinde Tking yazan başka bir telefon geldi. Telefon geleli 1 ay oluyordu ki hoparlörü bozuldu . Mesajlarım da zaten boş geliyordu . Teknik servisi arıyoruz ,telefonlarımıza bakan yok ne yapmalıyız.


Konuyla İlgili Diğer Yazılar;
ainol novo 7;Çift hatlı tablet pc
2013 yılının popüler cep telefonları
general mobile discovery incelemesi
ıphone 5s özellikleri
Trident E8


 

 
 
 
                                                                                                                                                                  

Hiç yorum yok: