15 Şubat 2013 Cuma

BlackBerry Z10 için, Avea Geri Sayım Başladı

BlackBerry'nin son şansı olarak piyasaya sunduğu İos 10 işletim sistemli Z10 için Avea kendi sitesinde geri sayımı başlattı.
BB, rakiplerinin ataklarına karşı cevap niteliğindeki Z10 hiç de heyecan vermiyor.Bb işletim sisteminin diğer işletim sistemlerine göre bir hayli geride olması Bb tercih etmemekte önemli bir unsur.Donanimsal olarak da BB'nin cihazları geri planda kalıyor.
Z10 yeni bir nefes olabilir mi?
Temel özelliklerini incelediğimizde elimize geçen sonuçlar itibariyle Z10'u çöpe atabiliriz.
4.2 inç 1280×768 piksel çözünürlük:Bu boyuta bu çözünürlük piyasada bir ilk.4.2 inç ekran kullanmak rakiplerine ne kadar kafa tutabilir? 5 inç full hd ekranlar karşısında hemen default oluyor.
1.5 ghz çift çekirdekli işlemci:4 çekirdekli işlemcilere göre oldukça eskidi.
8 mp kamerası ve buna entegre edilmiş bircok özellikle piyasa şartlarına uygun tasarlanmış.
Ve son olarak Bb bis ve bes temelindeki  uygulamaların geliştirilmiş olması...
Bir BB kullanıcısı olarak, Z10 hiçbir aksiyon olusturmadı.BB fanları için ne anlam ifade eder bilemiyorum ama, 2013 yılı telefonlara göre çok geride.İddialı olarak gosterseler de hiçbir iddialı birşey göremedim...
Avea da kendi kendine bir heyecan oluşturarak web sitesinde geri sayıma başlamış ve ön talep almaya başlamış.
Avea, uçuk bir fiyatla satacagı belli.Fiyati 1299 tl Türkiye fiyatı olarak tahmin ediyorum.

Alan olursa saygımız sonsuz fakat,  alınması bile dusunulmeyecek bir telefon...



Hiç yorum yok: