14 Şubat 2013 Perşembe

Hediyeme Sevgili Almak İstiyorum

14 şubat Sevgililer Günü'nden ziyade; hediye almak,gerekiz yere alışveriş yapmak günü olarak geçiyor.
Özellikle Avm'lerde günler öncesinden yapılan hazırlıkların yanında,akıl dolu paslar niteliğindeki reklam kampanyalarıyla bilinçaltimizi nakavt edip, kanimiza girmeyi her defasında yapsalar da, her defasında da başarılı oluyorlar.Dün 212 avm'de olduğumdan bunu çok hissetmistim.
Genç ve genç kalanların bu duruma has yaşadıklarını yazsam mı yazmasam mı diye gidip gelirken, rahat olup yazma kararına vardım. Dün akşam elemanlardan biri ödemeli atıp, acil bir konu hakkında görüşmemiz gerektiğini söyledi. Her arkadaşımın bana yaklaşımında bir menfaat olayı muhakkak vardır. Velhasıl, derdinin kız arkadaşına bir hediye almakmiş.Benden borç para isteyecegine yada kredi karti isteyecegine cok saçma birşey istemişti. "Benim yerime sen kız arkadaşıma hediye alsana"diye bir istekte bulundu. Millet ne kadar rahat lan demekten de artık sıkıldım.Boyle bir istegin karşılığı ne olabilir bilmiyorum da,bu tip kişiler arasından birisi olsaydım şunu dermiydim acaba?neyse deyip ileriye gitmemek lazım.
Bir arkadaşımın itirafı ise şöyleydi:Geçen seneki sevgililer günü'nde kız arkadaşıma iphone 4s aldım, hala taksidini odüyorum ama kız ortada yok.Bunu nasıl yorumlamak lazım bilmiyorum.
Sevmek ve sevilmek için yada sevginin pekismesi icin illede hediyelesmek mi lazım?Bugün hediyelesmeyen kisiler mutsuz olup ayrilacaklar mi? Vb. Tarzı sorulari cevaplamakta tereddüt etmemiz olasıdır.
Maddenin, maneviyatin onune geçtiği aşikar. Büyük,kaba, pahali bir hediyeye sahip olmanın mutluluğu manevi duyguları köreltiyor.Oyseki hediyeleşmek Peygamberimizin sünnetidir.Biz bu sünnetten baya bir uzaklaştık.
Kız erkek ayrımı yapmadan eleştiri yapıyor. Özellikle de çevremdeki kişileri hedef alarak yazıyorum.

Sevgilinize alacağınız en güzel hediye bir tablet pc olabilir.Poly pad alirsaniz çok guzel olur.

Hiç yorum yok: