17 Şubat 2013 Pazar

Sütlü Kahve Uykuyu Öldürür mü?

Uzun zamandir işlerimin yoğun olmasından dolayı, geceleri de çalışmayı istesem de çok kötü bir şekilde uykum geliyor ve uyumak istiyordum.Ozellikle saat 11 olunca takatim kalmiyor ve hemen kendimi yatağa atiyordum.Onceleri kahve içerek uykusuz kalabiliyordum ancak her defasında kahve icmenin sonradan uykuya etki etmediğini görüyordum. Akşamları 2 kahve üst üste içsem de uykuya yenik düşüyordum.
Uzun bir ara kahve içmeyi bırakıp sonradan tekrar içip bir etki yapacağını tahmin ediyordum.Uzun bir ara verdikten sonra tekrar kahve icince bir acayip olmuştum.Bir fincanı zorla içmiştim.Uykuya hicbir etki yapmiyordu yine...
Bir gün ansızın bir sütlü kahve içmeye nail olmustum.İlk kez sütlü kahve içiyordum.Kahvenin içine normal tetrapak paketindeki sütün birleşmesiyle oluşan sütlü kahveyi afiyette bulunmuştum.O aksam da işim yokken erken uyumak istemiştim fakat gece 3'e 4'e kadar uyuyamamıştım.Bir sonraki gün yine içtim etki yine aynıydı. Yaklaşık 2 aydır bazı aksamlar sütlü kahveyi içmeye devam ediyorum. Uyku resmen katlediliyor.
Sütlü kahve uykusuzluk için daha mı etkili oluyor araştırmak lazım.Ya da sütlü kahvenin etkisi de bir süre sonra kaybolacak mı?

Hiç yorum yok: